יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

ניקיון באולם אירועים

בחירה של אולם אירועים צריכה להתבצע על בסיס שורה ארוכה של שיקולים. אחד השיקולים החשובים הוא ניקיון והיגיינה. רק אולם המקפיד על היגיינה ברמה גבוהה יכול להציע לאורחים ולמוזמנים חוויה איכותית.
כדאי לבדוק את הנושא של היגיינה באולם אירועים מראש, להגיע בשעות שונות של היום ולבקש להשתתף גם באירוע לדוגמא כדי לחוות דעה.

מטבח, שירותים והסביבה החיצונית של האולם
השאלה היא כיצד בודקים את רמת ההיגיינה של האולם. בהקשר הזה יש כמה דגשים שחשוב לשים עליהם את האצבע:

א. מטבח – סיור באולם אירועים כולל ברוב המקרים גם ביקור במטבח. את הסיור הזה כדאי לנצל כדי לבדוק את רמת ההיגיינה, להשוות בין כיורים ואיזורים שונים ולפתוח גם ארונות, מקררים, תאי הקפאה וכדומה. מטבח נקי הוא אינדיקציה לאולם איכותי והוא שווה את ההשקעה.

ב. שירותים ומלתחות – לא משנה היכן מתכננים לקיים את האירוע, השירותים והמלתחות חייבים לעמוד בראש סדר העדיפויות. אורחים חווים דעה על האולם פעמים רבות לפי ניקיון השירותים. הם צריכים לספק תנאים אופטימאליים, לאפשר שמירה על פרטיות וגם להיות מצוידים היטב עם כל האביזרים הנדרשים. בנוסף, חשוב להתאים בין השירותים והמלתחות לבין קהל היעד או הגיל הממוצע של המוזמנים.

ג. סביבה חיצונית – בחירה באולם אירועים מתבצעת לפי המכלול שהוא מציע. גם מהבחינה הזו יש לניקיון ולהיגיינה חשיבות גדולה. החצר, איזור קבלת הפנים ואפילו החנייה צריכים כולם לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר.




אין הבדל בין אירוע פרטי לבין אירוע עסקי בכל הנוגע לנושא ההיגיינה. אולם המכבד את עצמו וגם גני אירועים פתוחים משקיעים הון תועפות בתחזוקה שוטפת על ידי חברת ניקיון. אחת המטרות המוצהרות של התחזוקה היא בין היתר לשמור על ההיגיינה עבור בעלי האירוע והאורחים. הקפידו על הבדיקות הנכונות ותוכלו להבטיח אירוע מוצלח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה